
بتوضح انها خلاص على وشك ولادة قريب ، الدكتور بعتهالي وقالي ابقي هاتلي الكـ,ـلبة تاني لأن فيها حاجة غريبة عاوز اتأكد منها ، لما سألته ايه الحاجة ديه الي انت عاوز تتأكد منها قالي إن شكل الأجنه مش طبيعي ومحتاج اعيد الأشعـ,ـة.. في البداية انا وديت الكـ,ـلبة للدكتور بسبب التصرفات الغريبة الي لاحظتها عليها في الفترة الأخيرة، لأنها بقت عىدوانية بطريقة غريبة ودا عكس الطبيعي بتاعها ، بتعوي بصوت شبه الديابه بليل لدرجة اني بقيت اخـ,ـىاف منها ، ويتفضل تفـ,ـحر بضوافرها في الأرض بسرعة جداً وبطريقة تقـ,ـلق .. انا كنت فاكر إن الي بيحصل دا بسبب انها قربت تولد ، بس الدكتور قالي ان تصرفاتها غريبة وملهاش عـ,ـىلاقة بالولادة
-
كرسي سُحِب في لحظة فكشف حقيقة الأسرة كلهانوفمبر 23, 2025
-
هسددلك لما اكبرنوفمبر 23, 2025
-
طبيب بيطرى يستدعى الشرطهنوفمبر 23, 2025
-
كنت فى العمره مع زوجتى وحصل ان…نوفمبر 23, 2025
المهم خدتها و رحت بيها تاني للدكتور عشان يعيد الاشعة والتحاليل زي ما طلب بس الدكتور قالي حاجة غريبة – شكل أعىضاء الاجنه الي في بطـ,ـن الكـ,ـلبة بتاعتك اعـ,ـىضاء بشرية!!دا كان كلامها الي انا استغربته جداً ، ازاي يعني اعـ,ـىضاء بشرية؟ .. الكـ,ـلبة حامل في بني ادمين!!.. الدكتور نفسه كان مذهول ومش مصدق زيي بالظبط وبناء عليه قالي ان مفيش اي حل في إيدينا غير اننا نستنا ميعاد الولادة ونشوف الي هيحصل والي احتمال يكون بعد اسبوع من دلوقتى
خدت الكـ,ـلبة و روحت البيـ,ـت وانا مش مستغرب من كلام الدكتور قد منا مستغرب من تصرفات الكـ,ـلبة الي كل يوم بتزداد غرابة و رعىب بنسبالي كل ما ميعاد الولادة يقرب ، احيانا بشوفها بتفضل ترجع لورا وتجري مرة واحدة وتقف على رجليها الاتنين كأن فيه حد قدامها بتحاول تهىجـ,ـم عليه ، بتفضل تصر..خ وهي بتعمل كده بطريقة مش طبيعية ، اوقات كمان تفضل تخبط دماغها في الحيطة بمنتهي العنـ..ف لدرجة أنها في مرة نىز,فت ولولا اني لحقتها كانت ممكن تمـ..وت نفسها لحد ما في يوم صحيت نص الليـ,ـل على صوتها بس المره ديه كان مكتووم ، بتحاول تطلع صوت شبه حد بيعـ,ـيط بس كاتم صوته ،انا صحيت خـ,ـايف من الي سمعته، المره ديه صوتها كان غير كل مرة لان كان عامل زي صوت البشر مش حبوان ، قومت من السىرير و ورحت الأوىـ,ـضة الي انا مخصصها ليها ، هي أوىضـ,ـة اشبه بمخزن بحط فيها الحاجات الي ملهاش لازمـ,ـة وفي نفس الوقت هي مبيت للكـ,ـلبة
فتحت باب الأوىـ,ـضة عشان الاقي الكـ,ـلبة ولدت ، ببب..ببس مولدتش كلـ..ب ، ديه ولدت كائنات اشبه بالبشر ، مممممش ممممكن … ممممستحيل ، مش مصدق الي انا شايفه كلام الدكتور طلع صح الكـ,ـلبة نـ,ـايمة علي الارض وجنبها ٣ كائنات بأطراف بشرية طبيعية لكن وشهم مش شكل وش البشر ، ليهم عيون مدوره حجمها صغير لكن مفيش مناخير ولا ودن ولا بوق ، لونهم اسـ,ـود مايل للرمادي ،شكل مرعىب .. هما الي كانوا بيطلعوا صوت العـ,ـياط المكتوم مش الكـ,ـلبه








