
(فوساكو سانّو) بنت يابانية عندها 9 سنين، و هى راجعة لبيتها في يوم، اتخـ,ـطفت و فضلت مخـ,ـطوفة لمـ,ـدة 10 سنين!! و كانت بتتعرض لأسواء انواع التعـ,ـذيب على يد الخاـ,ـطف.. تابع معايا علشان نعرف القصة من الأول. يوم 13/11 كانت (فوساكو سانّو) راجعة على البيت بعد ما حضرت ماتش بيسبول بعد المدرسة، و لأن مستوى الجـ,ـريمة في اليابىان كلها شبه معدوم، ففكرة ان بنت عندها 9 سنين تروح لوحدها ماكنتش حاجة غريبة.
-
كرسي سُحِب في لحظة فكشف حقيقة الأسرة كلهانوفمبر 23, 2025
-
هسددلك لما اكبرنوفمبر 23, 2025
-
طبيب بيطرى يستدعى الشرطهنوفمبر 23, 2025
-
كنت فى العمره مع زوجتى وحصل ان…نوفمبر 23, 2025
و (فوساكو) ماشية في الشارع، وقتها لقت شاب عنده 28 سنة أسمه (نوبويوكي ساتو) راكب عربية و طلب منها انها تركب معاه ولما رفضت، هد,,دها بالقـ,ــ,ـل،و لأن (فوساكو) طفلة فهي خافت من التهىديد و ركبت مع (ساتو) العربية.
و اتحرك (ساتو) في المدينة عادي جداً ولا كانه عامل حاجة، لحد ما راح على البيت بتاعه، اللي سـ,ـاكن فيه هو و امه، و البيت ده مكون من دورين، و في اغلب الاحوال ام (ساتو) عمرها ما بتطلع الدور التاني في البيت، لانها ست كبيرة و لو حاولت تطل (ساتو) كان بيتعىصب عليها.
و وصل (ساتو) على بيته و قدر انه يطلع بـ(فوساكو) على الدور التاني من غير ما حد يشوفه، و ربطها من رجلها و ايدها و كمم بوقها علشان ما تعليش صوتها و الجيران يسمعوا، و خصوصاً ان قسم الشرطة بتاع المدينة قدام بيت (ساتو) و المسافة بينهم اقل من 200 متر، و فضلت (فوساكو) مربوطة في الدور التاني.
و عدى عليها ساعات و هي مش عارفه هي ليه هنا، و اول كام يوم، أتفأجت (فوساك) بأن (ساتو) منع عنها الاستـ,ـحمام، و خلها تقضي حاجاتها في جردل لان الدور التاني مافيهوش حمام، و كان بيديها و جبة واحدة بس في اليوم، و بعد مرور كام يوم و الخوف بيزيد كل يوم في قلب (فوساكو) في يوم دخل عليها (ساتو) و نزل فيها ضـــ,رب جامد لدرجة انها عظامها اتأذ’ى و بعدها اتعىدى عليها جـ,ـ,ـسـ,ـياً. وفضل مكمل (ساتو) على كدة فترة طويلة.
و بسبب ان (فوساكو) بتاكل وجبة و احدة بس في اليوم و بتتعرض كل يوم لأغـ,ــ,ـتـ,ــ,ـاب و ضـ,ـرب جامد، ابتدت ان صحتها تدمر تماماً، و مع تدهىور صحتها و مرور الايام، كان (ساتو) بيتأكد كل يوم اكتر من اليوم اللي قبـ,ـله ان خلاص، محدش هيقدر يوصل لـ(فوساكو) و أبتدا انه يزود التعذ,يب، و كان بيكهربها لما تعمل حاجة غلط او لما هو يكون زهقان !!








